דיזנהויז שומרת על היתרון התחרותי באמצעות מערכת הזמנות ממוחשבות של קו מערכות

דיזנהויז שומרת על היתרון התחרותי באמצעות מערכת הזמנות ממוחשבת


שיחה עם אלי וידבסקי, מנמ"ר כלל תיירות
לפני מספר חודשים יצאה דיזנהויז תיירות ותעופה, במכרז למיחשוב מערך ההזמנות. שוחחנו עם אלי וידבסקי, מנמ"ר החברה על השלבים שקדמו להחלטה ועל שלבי ההטמעה וההתקנה. "דיזנהויז מקפידה למצב את עצמה כמובילה וכעומדת בחזית הטכנולוגיה בכל הקשור למערך הטכנולוגי שלה. עד לפני מספר חודשים פעלו בחברה מערכות מפרי פיתוח עצמי שלנו, ואתר אינטרנט שהיו בשעתם מובילים וחדשניים, אולם עם ההתקדמות וההתפתחות הטכנולוגית הם היו כבר מיושנות ויצרו שורה של בעיות שחייבו מציאת פתרון. יצאנו לסקר שוק מקיף, במסגרתו בחנו את כל הפתרונות הקיימים בשוק ומצאנו, כי קו מערכות ומערכת e-Tops נותנת את המענה המיטבי והמתקדם ביותר לניהול כל מערך הטיסות, סידורי הקרקע והטיולים המאורגנים".


איזה מודולים בחרתם?
"בחרנו במערכת שנותנת פתרון ERP כולל לתיירות סיטונאית ובכלל זה פתרון פיננסי, FIT, ניהול חבילות נופש ושיט וכן אתר אינטרנט מסחרי לסוכני נסיעות שהוא מן המתקדמים ביותר בענף. המערכת החדשה תתמוך בכל שלבי הפעילות של החברה, החל מקבלת ההזמנות מהסוכן ועד שלב סגירת החשבוניות, תוך מתן אפשרות של יצירת קשר ממוחשב בין המחלקות השונות לסוכני הנסיעות והספקים השונים".


איך התבצעה ההטמעה?
"ההטמעה בוצעה על ידי קו מערכות, לשביעות רצוננו המלאה ובתוך פרק זמן של שלושה חודשים בלבד. היום חלק גדול מהמודולים של המערכת כבר עובדים והמערכת באוויר, דבר המעמיד את דיזנהויז בשורה הראשונה של סיטונאי התיירות בישראל, לא רק ברמת השירות אלא גם ברמה הטכנולוגית שלה.
המערכת החדשה תשמש כמערכת פנים ארגונית, ותאפשר לכל סוכני הנסיעות להזמין את מגוון שירותי החברה ישירות מאתר האינטרנט, ההזמנה נקלטת במערכת און ליין ללא צורך בהרמת טלפון או מילוי טפסים ידני. מערכת TOPS עובדת בסביבה אינטרנטית מתקדמת (Web)".

אודות המחבר

השארת תגובה